A visit from America

Aquest trimestre els alumnes de Cicle Superior hem tingut la visita d’una noia dels EEUU.

La Katherine va vindre un parell de mesos a Maspujols, a través d’un programa d’Au Pair i, va poder passar per l’escola a explicar-nos com és la vida allí i quines són les festes i tradicions més típiques.

La xerrada la va fer integrament en anglès; vam quedar molt contentes i contents de veure que ho anàvem entenent tot! Per acabar vam fer una ronda de preguntes que vam aprofitar per tafanejar una mica més en alguns aspectes.

Des d’aquí volem agrair-li a la Katherine el seu temps i la seva visita a la nostra escola.