Taller efecte poma

L’escola participa dins del Programa Pla de consum de Fruita a l’escola i vam sol·licitar la participació en el taller EFECTE POMA que ens van concedir. Aquest taller consisteix en un joc per descobrir tots els avantatges que suposa portar una dieta i un estil de vida saludables. El van realitzar el 20 de novembre dues monitores amb l’ajuda d’una mestra.

Els nens i nenes de 1r, 2n 3r i 4t vam poder gaudir d’aquest taller  anomenat L’efecte poma. A través d’un joc /concurs molt emocionant, vam menjar fruita, fruits secs  i derivats làctics tot aprenent la importància de menjar saludablement.

Ens ho vam passar molt bé!!