Setmana Cultural

Amb motiu de la festivitat de Sant Jordi i la festa Major de Sant Marc, hem organitzat la setmana cultural.

Les activitats que hem preparat són:

Dijous 22 d’abril:  Manualitat i decoració de les paradetes de llibres per classes pel dia de Sant Jordi.

Divendres 23 d’abril: Cada nen/a ha de portar un conte de casa a l’escola. Ens el mirarem i llegirem amb els/les companys/es de la classe.

Els/les alumnes de Cicle Inicial representaran diferents contes als alumnes d’Educació Infantil.

Els/les alumnes de 4t recitaran poemes als seus companys/es de 3r.

Exposició a l’escola dels dibuixos i textos realitzats pels alumnes en motiu del Concurs literari organitzat per celebrar la Diada de Sant Jordi, d’aquesta manera els infants poden veure les creacions dels seus companys/es. Amb la col·laboració de l’AFA i de l’escola  s’ha organitzat un concurs literari de 1r a 6è,  els alumnes han participat en les següents categories: rodolins, conte, descripció, còmic, poesia i reportatge.

Agraïm l’esforç a les persones que han format part del jurat: Núria Conejo, Esther Español, León Eduardo Soria, Lorena Trabalón, Antoni March, Dana Ornoiu, Raquel March, Carmina Llaurador, Montse Manresa, Neus Forcadell, Mariona Solà i Núria Ferré.

El dia de Sant Jordi farem públic els guanyadors i guanyadores que rebran uns obsequis que s’han aconseguit gràcies a la gentilesa de l’Ajuntament de Maspujols, també gràcies a la col·laboració del projecte mEduTarraco de mScchools i gràcies a l’esforç i col·laboració de l’AFA.

FES CLIC A LA IMATGE PER VEURE TOTES LES FOTOS

Dimarts 27 d’abril: Lectura per parelles amb el grup classe. Si fa bon dia, sortirem a llegir a l’exterior.

Sortida a la Font de la Bessona dels alumnes de Cicle Inicial. Llegiran envoltats de natura.

Dimecres 28 d’abril:  DEFC 2021 Dia de l’Educació Física al carrer.  Realitzarem una classe de zumba a la plaça de la Vila. (Educació Infantil, Cicle Inicial i Mitjà)

Itineraris de lectura. El Jordi Folck, escriptor, ens visitarà a l’escola i parlarà dels seus   llibres als alumnes de 5è. Activitat finançada per l’Institut de les Lletres Catalanes.

Dijous 29 d’abril: Farem el dia sobre rodes Cicle Mitjà i Cicle Superior. Cada nen/a ha de portar uns patins, una bicicleta o un patinet.

Divendres 30 d’abril: Farem el dia sobre rodes Educació Infantil i Cicle Inicial. Cada nen/a ha de portar uns patins, una bicicleta o un patinet.

-Dijous 13 de maig: El conta contes Agustí Farré ens farà durant tot el matí sessions de contes per tots els infants de l’escola. Seran contes relacionats amb el projecte de la riera.

Per la tarda, donat que la nostra escola participa en el Programa de consum de fruita a les escoles, el Departament d’Agricultura de la Generalitat de Catalunya, ens ha concedit el  Taller Superfrutis que realitzaran els alumnes de 4t.

Organitza: Escola de Maspujols

Col·labora:  Ajuntament de Maspujols  i AFA de l’Escola de Maspujols.