Portes obertes a l’Escola de Maspujols

Moltíssimes gràcies a totes les famílies que heu visitat la nostra escola.

Hem tingut moltes visites,  moltes més de les previstes inicialment.

Les famílies han vingut acompanyades dels  fills/es i  amb els infants hem compartit moments molt  agradables a les aules, especialment a l’aula de P3 i a l’aula de psicomotricitat.

Si encara ha quedat  alguna família  que ens vol visitar, es pot posar en contacte amb nosaltres mitjançant el correu electrònic:  e3010220@xtec.cat  o el telèfon 977 81 59 27.

Les visites es realitzaran sempre a les 17h, fora de l’horari escolar, tal com marca la normativa.

PREINSCRIPCIÓ:

Ha finalitzat el període de preinscripció que va ser  del 7 al 21 de març.

Us adjuntem      oferta places Escola de Maspujols

Aquí teniu l’ enllaç de la web  de la Generalitat on trobareu més informació de la preinscripció..

Clicant aquí anireu directe a la preinscripció online:  https://educacio.gencat.cat/ca/inici/nota-premsa/20220224-com-emplenar-sollicitud

A les famílies que heu escollit la nostra escola us anirem informant dels resultats i publicacions de la preinscripció.

El codi de l’escola és 43010220

Telèfons i correu electrònic de contacte:

• e3010220@xtec.cat
  • escolademaspujols@xtec.cat

Com a característiques de l’escola volem destacar:

• Alt nivell d’aprenentatges
  • Alimentació saludable
  • Anglès des de P3
  • A primària  plàstica i educació física en anglès
  • Projectes d’estudi de l’entorn proper
  • Educació emocional
  • I per damunt de tot un ambient molt proper i afectiu on els nens i nenes gaudeixen dels aprenentatges sent feliços.

Aquí podeu veure les imatges del nou edifici escolar. Ja s’han iniciat les obres !