Presentació del nou edifici de l’Escola de Maspujols

Ens fa molta il·lusió presentar-vos  el nou edifici de l’Escola de Maspujols.

El divendres dia 22 de març es va realitzar a les instal·lacions de l’escola actual la presentació del projecte del que serà el nou edifici de l’Escola de Maspujols. En aquesta pàgina us presentem com serà el nou edifici.

El projecte que ha guanyat la licitació és de Brullet de Luna i associats SLP i és per a la construcció d’una escola d’una línia.

Van assistir a l’acte,  el Jean-Marc Segarra, Director dels Serveis Territorials d’Educació, el Joaquim Medina, el Miquel Àngel Martínez,  l’inspector  Francesc Valverde, el Jeroni  Ustrell, l’ Anna LLop d’infraestructures i Alfonso De Luna arquitecte del projecte. També van assistir el senyor alcalde de Maspujols, la regidora d’Ensenyament, tot el claustre de mestres, encapçalat per la directora, juntament amb els representants de l’Associació de famílies d’alumnes  (AFA) i de la Comissió Escola Nova.

La previsió fa pensar que les obres puguin començar al voltant de la Setmana Santa del 2020.

Si voleu més informació de l’escola nova, us atendrem personalment. Ens truqueu al 977 815927 o ens envieu un correu a: escolademaspujols@xtec.cat.