Jordi Folck activitat finançada per l’ILEC

Divendres 4 de maig,  l’escriptor Jordi Folck ha fet una visita als alumnes de  3r i 4t. Aquesta activitat ha estat possible dins el programa “Lletres a les aules” ofert per l’Institut de les Llengües Catalanes (ILC).

El llibre que  els infants han llegit prèviament a la visita és ” Ningú és un zombi “.

Ha estat una xerrada molt interessant on l’escriptor ens ha mostrat un power sobre els zombis i un vídeo sobre l’assetjament escolar. Els infants  han pogut aprofundir en alguns aspectes del llibre així com conèixer en què s’inspira un escriptor a l’hora d’escriure una obra.

Cliqueu a sobre de la imatge per veure més fotografies