Olimpíada escolar

Èxit de participació a la 40a Olimpíada escolar de Reus

Aquí us posem l’enllaç per tal que veieu totes les fotos:

Aquest curs, els nens i nenes de l’Escola de Maspujols van participar a la 40a Olimpíada escolar, un programa esportiu, encarregat a Reus Esport i Lleure per la Regidoria d’Esports, que es realitza en col·laboració amb el Consell Esportiu del Baix Camp.

L’ Olimpíada s’havia de celebrar el mes de març però les van aplaçar degut al fort increment de casos de coronavirus i els nombrosos dies de convocatòria de vaga d’ensenyament. Finalment es van celebrar durant el mes de maig a diferents espais de Reus com el Pavelló Olímpic, la pista d’atletisme del C.N. Reus Ploms, les pistes de pàdel del Club de Tennis Reus Monterols, diferents camps de futbol de la ciutat, entre altres espais.

La nostra escola va participar amb trenta-vuit alumnes de 3r fins a 6è que van competir en múltiples esports: ritmes i balls, futbol-sala, futbol-set, atletisme, tennis taula, escacs, natació i pàdel.

L’experiència va ser tot un èxit. Tots els nens i nenes s’ho van passar  molt bé i fins i tot alguns van obtenir medalles.

En natació, la Martina (4t) va quedar primera en les proves de 25m braça i 25m lliures i la Blanca (6è) va quedar segona en les proves de 50m esquena i 50m lliures.

En atletisme, l’Aston (4t) va quedar segon a la prova de salt de llargada i sisè en la prova de 600m. El Roger, el Guiu, la Noa i la Violeta (4t) van quedar tercers als relleus de 4x60m (atletisme) mentre que l’Oriol, l’Hugo, l’Iàn (3r) i l’Aston (4t) van quedar quarts.

També cal destacar els resultats en la modalitat de ritmes i balls on l’Etna, la Paola, la Martina i la Bruna (5è) van quedar primeres i les seves companyes Èlia (3r), Estel, Violeta, Carla, Marta i Noa (4t) van quedar quartes.

Altres resultats destacats van ser els de l’Oriol G, l’Hugo, la Júlia, el Marc, l’Arnau (3r), el Guiu, el Roger, l’Aleix, l’Èric, el Pol i el Biel (4t), que  van quedar quarts en la competició de futbol-set. L’Arnau (3r) i el Pol (4t) van quedar sisens a pàdel i aquest darrer va quedar també tercer a tennis taula.