Breakout: A la recerca del tió

BREAKOUT: A LA RECERCA DEL TIÓ

“Fa dies que el tió va arribar a l’escola. Els nens i nenes petits l’han estat alimentant tots aquests dies amb pells de plàtan, mandarina, poma…

Però dimecres, quan van arribar a l’escola, els bovers, els esquirols i les guineus van trobar una nota del tió on hi deia: “HE SORTIT A PASSEJAR PER L’HORT”

El que no esperava el tió és que algú tancaria la porta de l’hort amb candau i no podria tornar”.

Així és com va començar el breakout que els alumnes de 6è de l’escola van realitzar  dimecres 14 de desembre. Entre tots, van resoldre cinc reptes matemàtics repartits pel poble, aconseguint així descobrir la clau que obriria el candau i permetria al tió tornar a l’escola.

Gràcies a tots/es!