24 de gener: Dia internacional de l’Educació

Avui és un dimarts a l’Escola de Maspujols, i tot i que cada dia és un dia diferent per nosaltres, volem celebrar amb tots vosaltres que avui és el Dia Internacional de l’Educació!

Encara que l’escola és el lloc on ensenyem i aprenem, l’educació es duu a terme a totes les llars i a tots els àmbits del nostre dia a dia, ja que tothom ensenya i aprèn, i tal com va recollir l’Assemblea General de les Nacions Unides… “El paper de l’educació exerceix un gran pilar en la pau i el desenvolupament”.

Moltes gràcies a tots els membres de la comunitat educativa per confiar i col·laborar amb nosaltres!