🏃‍♂️ Celebrem el Dia de l’Educació Física al Carrer! 🏃‍♀️

🏃‍♂️ Celebrem el Dia de l’Educació Física al Carrer! 🏃‍♀️

Aquesta setmana, l’escola ha viscut dues jornades plenes de moviment, esport i molta diversió. El passat dimecres 15 i dijous 16 d’abril, vam sortir de les aules per sumar-nos a la celebració del Dia de l’Educació Física al Carrer, reivindicant la importància de l’activitat física i el joc a l’aire lliure.

🎶 Ritme i ball per començar

Dimecres vam donar el tret de sortida a la celebració amb els més petits de l’escola. L’alumnat d’Infantil i Cicle Inicial va omplir el replà d’energia amb una gran sessió de Zumba. Vam poder veure com seguien el ritme de la música, ballaven i, sobretot, no esborraven el somriure de la cara!

🏘️ Jocs tradicionals pel poble

Dijous al matí va ser el torn de recórrer els carrers. Els i les alumnes de Cicle Superior van demostrar les seves habilitats de lideratge i organització preparant un circuit de jocs tradicionals per als seus companys i companyes de Cicle Inicial i Cicle Mitjà.

Vam recuperar jocs de tota la vida a diferents racons del poble, com ara:

  • L’Atrapacues
  • El Pistoler
  • El Mata-conills
  • El Mocador
  • La Bomba

⚾ Esports alternatius a la tarda

La jornada no va acabar aquí! A la tarda, el protagonisme va ser per a l’alumnat de Cicle Superior, que va gaudir d’una sessió d’esports alternatius. Van posar a prova la seva punteria, coordinació i joc en equip disputant unes apassionants partides de Pitxi. Va ser el tancament perfecte per a un dia ple d’activitat!

Volem agrair a tots els nens i nenes la seva participació, i fer un reconeixement especial al Cicle Superior tant per la seva feina organitzativa com pel seu gran esperit esportiu. Ha estat una experiència de convivència i salut inoblidable!

Ens veiem al carrer, visca l’Educació Física! 👟✨

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut