Tornem a l’escola amb mascareta, però amb il·lusió i somriures

Benvingudes famílies,

El proper dia 14 de setembre començarem el nou curs 2020-2021. Aquest curs se’ns presenta com un nou repte. Amb la col·laboració i implicació de tota la comunitat educativa farem que els infants gaudexin de nou de la seva escola . Durant aquesta setmana rebreu més informació sobre com serà la nova organització del curs. Estem treballant perquè tot estigui a punt per rebre els nens i nenes amb seguretat. Gràcies per la vostra confiança.

Pla d’actuació curs 2020-2021

Clicant a la imatge podreu consultar el Pla d’actuació per al curs 2020-2021. S’actualitzarà a les mesures que s’adoptin en cada moment.

Data de la darrera actualització: 22-09-2020.

AJUTS MENJADOR I LLIBRES CURS 2020-2021

Benvolguts/des,

Us notifiquem que des de serveis socials de l’Ajuntament de Mollet del Vallès del 12 al 19 de juny ens han informat que es posaran en contacte amb totes les famílies que van sol·licitar ajuts de menjador i llibres el curs 2019-2020 per preparar les seves peticions pel proper curs escolar.

Així mateix, informar-vos que s’obrirà termini de presentació de noves sol·licituds pel curs 2020-2021 del 4 al 12 de juliol de 2020. La presentació es realitzarà de forma online preferiblement. Aquelles persones amb dificultat per a fer la presentació online podran fer-ho de forma presencial amb cita prèvia a l’Oficina d’atenció a la ciutadania de l’Ajuntament de Mollet del Vallès en el termini indicat.

L’enllaç per realitzar la sol·licitud online es penjarà a la pàgina web de l’Ajuntament  en el termini indicat, així com la sol·licitud que s’haurà de presentar adjunta al tràmit.

➡ FORMULARI REQUISITS I DOCUMENTACIÓ 2020-2021

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ. CURS 2020-2021

• Presentació de documentació: fins al 25 de maig de 2020.
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020.
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020.
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020.
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11:00.
  • Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020.
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que han obtingut assignació d’ofici: del del 26 al 29 de juny de 2020.
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020.
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020.
  • Matrícula d’aumnes preinscrits amb plaça assignada: del 13 al 17 de juliol de 2020.

PREINSCRIPCIÓ A L’ESCOLA

Benvolgudes famílies:

Som conscients que estem vivint un procés de preinscripció excepcional. Entenem que la decisió que heu de prendre de triar escola per als vostres fills i filles és molt important. Des de l’Escola del Bosc farem tot el que estigui a les nostres mans per acompanyar-vos en aquest procés.

Email: a8021570@xtec.cat                           Telèfon: 606 93 07 24

➡ Informació del Departament d’Educació

➡ Preinscripció a l’Escola del Bosc

➡ Publicació de l’oferta inicial de places

➡ Mapa escolar de Catalunya

➡ El Bosc et fa créixer

SANT JORDI 2020

L’equip de mestres de l’Escola del Bosc volem celebrar Sant Jordi amb tots i totes vosaltres. Hem preparart un Padlet ple d’activitats perquè gaudiu d’una Diada ben divertida. Trobareu: vídeo dels vitralls, cançons, contes, sopes de lletres… i l’especial Llegenda de Sant Jordi elaborada per els i les alumnes de 6è.

BONA DIADA VIRTUAL!!

Totes les propostes les trobareu en aquest enllaç:

➡ Sant Jordi 2020. Escola del Bosc

AJORNAMENT DE LA PREINSCRIPCIÓ

El Departament d’Educació ajorna tots els tràmits relacionats amb el procediment de preinscripció i matriculació de l’alumnat de tots els ensenyaments, en totes les etapes.

El Departament està treballant per tal que els diferents processos de preinscripció i matriculació es puguin dur a terme amb totes les garanties. Al mateix temps, es treballa per tal d’adequar els tràmits pensant en les circumstàncies actuals.

​S’informarà sobre el nou calendari d’actuacions tant aviat com sigui possible.