Visca el carnaval!

El passat 13 de febrer vam celebrar el Carnaval a l’escola i, malgrat la pluja, vam poder gaudir d’una jornada molt especial plena d’alegria, música i diversió.

Al matí vam rebre la visita del Rei Carnestoltes, un dels moments més esperats per tots els i les alumnes. Per a donar-li la benvinguda, tots els nens i nenes de l’escola ens vam reunir al gimnàs. Els i les alumnes de cinquè vam tenir un paper molt important ja que ens vam encarregar de preparar el discurs per al Rei Carnestoltes. Aquest discurs el van llegir els seus emissaris i emissàries davant de tota l’escola, i va ser un moment molt emocionant.

Després, vam començar la festa: vam saltar, ballar i cantar tots junts, compartint una estona molt divertida amb els companys i companyes i també amb els amics del Carnestoltes. Una de les activitats que més ens va agradar va ser fer un tren molt llarg i passar sota les cames del “cames llargues”, que ens va fer riure molt.

Com és tradició a l’escola, cada curs va preparar un barret diferent per a l’ocasió, i tots eren molt originals i creatius. Els alumnes de cinquè vam fer barrets d’exploradors i exploradores utilitzant materials reciclats. A més de ser molt bonics, també vam aprendre la importància de reutilitzar materials i cuidar el medi ambient.

A la tarda, la celebració va continuar amb una altra activitat molt esperada: la desfilada de disfresses. Cada alumne va venir disfressat al seu gust, i vam poder veure disfresses molt variades, creatives i divertides. Per acabar el dia, vam posar música i vam continuar ballant tots junts, gaudint de l’ambient festiu i compartint bons moments amb els companys i companyes.

Tot i el mal temps, vam poder celebrar el Carnaval sense problemes i gaudir d’un dia molt especial. Sens dubte, va ser una jornada plena de rialles, companyonia i bons records que no oblidarem fàcilment.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut