Mes de març

Aquest mes, cinquè hem passat més temps a l’escola, que ja ho necessitava. 

Per començar el mes de març, vam anar de sortida al camp de Beisbol Carlos Pérez de Rozas situat a l’anella olímpica de Montjuïc que tenim aquí Montjuïc. Un cop allà vam esmorzar a les grades abans de començar l’activitat per agafar energies.
El president del club ens va fer una presentació del club de beisbol on ens van convidar a venir de forma particular a provar els seus entrenaments durant dues setmanes per a participar dins del club.
L’Alexis (Ex-jugador professional) Ens va fer una sessió en la qual vam començar amb llançaments i recepcions. Tot seguit vam fer una dinàmica de colpejament de la pilota amb el bat i vam acabar amb un partit adaptat per conèixer les posicions i les normes bàsiques per iniciar-nos en aquest esport.
Va ser una jornada de treball en equip, descoberta d’un esport i instal·lacions esportives del barri on podem anar a jugar i a gaudir de veure un partit de beisbol. Va ser una molt bona jornada esportiva.

El dimecres 5 de març vam llegir el testament de S M en Carnestoltes i vam cremar la sardina simbòlicament, ja que aquest any, el que vam cremar van ser els desitjos que havíem escrit al Nadal per tal d’alliberar-los amb el fum i tenir més esperances que es compleixin.

El dilluns 17 de març ens van venir des de Schola Didàctica a fer un taller sobre la Prehistòria molt interessant i divertit on vam fer un repàs cronològic de la prehistòria comentant els canvis que podíem observar i, finalment, fent un taller d’observació de vivendes del neolític i del paleolític, i també de les eines de les dues èpoques. Per acabar el taller, ens van portar estris per a poder fer foc amb pedres sílex i uns anells de ferro, i amb pals de fusta i un arc amb una corda per fer-los girar. En general, ens ho vam passar molt bé!

Pel que fa a plàstica i llengua, portem unes setmanes treballant, a partir de la descripció d’un text del conte Il romanzo di Cipollino de Gianni Rodari on ens explica com és la ciutat on viu, cadascú va fer una representació de la ciutat que s’imaginava a l’hora de llegir el text. Després, vam fer una exposició amb números assignats a cada dibuix on cada alumne va haver de votar el que li agradava més. Va sortir el de la Clara, i amb ell, vam fer una creació grupal dividint el dibuix en 16 parts i, per parelles, cadascú va dibuixar la que li havia tocat, ampliada. De llengua, portem molts dies pensant i fent l’escrit dels Jocs Florals. Han quedat unes històries molt originals!

Esperem que us vagi agradant el que llegiu de la classe del Rem. Hi tornem d’aquí un mes!