SANT JORDI AL CICLE SUPERIOR

Avui 23 d’abril del 2018,  la nostra escola ha convocat un certamen literari que s’organitza amb motiu de la Diada de Sant Jordi.

Els cursos de cinquè i sisè han participat en la creació de contes, poemes i històries. Aquest any la participació ha estat molt positiva als cursos de cinquè i sisè d’educació Primària.

La temàtica triada ha estat lliure i cada alumne i alumna ha escollit el seu tema favorit, així com l’estil de l’escriptura. S’han presentat obres en vers i en prosa.

Els guanyadors i guanyadores han estat:

– Dylan Enciso ( 5è A)

– Álex Liceras (5è B)

– María Cserta (6è A)

– Natalia Claramonte (6è B)

Els professors i professores del Cicle Superior us felicitem per la vostra participació i realització de les vostres obres.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *