Portes Obertes

A L’ESCOLA CULTURAL T’OBRIM LES PORTES!

Si vols conèixer la nostra escola i el nostre projecte educatiu, et convidem a les jornades de portes obertes on t’oferirem visites personalitzades amb la directora del centre.

*Descarrega més informació del centre.

Aquestes visites consten de dues parts que t’ajudaran a descobrir perquè formar part de la nostra comunitat educativa és una bona elecció:

• Inicialment es farà una visita guiada per l’escola amb l’objectiu de veure i viure l’ambient del nostre centre a ple funcionament: faràs d’observador/a tenint l’oportunitat d’entrar a les aules per veure com es treballa i es conviu amb l’alumnat en el nostre dia a dia.
    • A continuació, es farà una reunió amb la direcció del centre per explicar el nostre pla educatiu, filosofia, projectes i serveis que ofereix l’ escola. I també resoldre els teus dubtes i preguntes.

Si estàs ineressat/da en conèixer la nostra oferta educativa tens diferents opcions:

–  Demanar cita a les nostres oficines C/ Pi i Gibert 29-31 (Badalona)

– Trucant al telèfon 93 3875299

– Escriure un correu electrònic a inscripcions@escolaculturalbadalona.com

– Omplint el següent formulari:

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ DEL CURS ESCOLAR 2024-25

PREINSCRIPCIÓ

• EDUCACIÓ INFANTIL (3-6 anys)  I EDUCACIÓ PRIMÀRIA: del 6 al 20 de març
  • EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA: del 8 al 20 de març

MATRICULACIÓ:

• EDUCACIÓ INFANTIL, EDUCACIÓ PRIMÀRIA I EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA: del 18 al 26 de juny