NADAL A L’ESCOLA

L’última setmana abans de les vacances de Nadal està plena d’actes nadalencs i d’emoció!

La setmana va començar amb el festival i la resolució del concurs de postals.

L’endemà, un dels patges del Pare Noel va aterrar a la nostra escola des del Pol Nord i va recórrer les nostres aules, repartint caramels i parlant amb els més petits sobre els seus desitjos per aquest Nadal.

Però aquí no acaba tot. El patge Reial va ser l’encarregat de recollir les cartes dels més petits, plenes d’il·lusions i desitjos.

I per rematar els actes nadalencs, l’últim dia abans de vacances vam fer cagar el tió.

Podria quedar-se tot aquí, però a nosaltres també ens agrada compartir bones estones amb ells. És per aquest motiu que després del Nadal i amb l’excusa que reben moltes joguines en aquestes dates, poden portar una tarda alguna joguina o joc i gaudir a la classe d’ells amb els seus companys i companyes.

FINS AQUÍ ARRIBA LA NOSTRA AVENTURA NADALENCA! Desitgem QUE US AGRADI ^^

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *