Crèdit de Síntesi 3r ESO

La setmana passada, els alumnes de 3r d’ESO van fer el Crèdit de Síntesi. Dimarts dia 6 van agafar el metro fins a Pompeu Fabra per tal d’explorar el casc antic de Badalona. Amb l’ajut d’unes audioguies cedides per l’oficina d’informació turística, els alumnes van obtenir informació d’edificis emblemàtics, passejos, places i museus de la seva ciutat i van haver d’ordenar-la i treballar-la, per grups, a classe.

Dimecres i dijous de la mateixa setmana, els alumnes es van desplaçar, també per grups, al laboratori municipal de Badalona per saber, de la mà d’una treballadora del centre, quines tasques s’hi duen a terme. Entre d’altres coses, el laboratori municipal s’encarrega d’analitzar l’aigua del mar per saber si està contaminada, així com d’analitzar les aigües de les escoles, geriàtrics i parcs del municipi.

Divendres al matí, els alumnes van fer, a la sala d’actes de l’Escola, les exposicions orals pertinents. Enguany, l’exposició oral de l’assignatura de Música consistia a explicar als companys com s’organitza un festival de música. Per saber-ho, els alumnes van entrevistar a Guillem Vidal, director del festival Blues&Ritmes de Badalona (https://bluesiritmes.wordpress.com/).

Va ser una setmana ben profitosa!

Foto Guillem Vidal

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *