Els pingüíns i el Nadal

La celebració del nadal va començar amb l’arribada del Tió. Ens va deixar una nota on ens deia que no podia entrar a l’escola i ens donava pistes d’on estava. Ho vam encertar a la primera, a  l’hort gran.

Un cop a l’escola, cada dia li vam anar donant de menjar, fins que ja va estar ben tip.Ens va cagar turrons, polvorons, galetes de xocolata i un conte de pingüíns. Ah! però abans va venir el patge reial  que li vam donar una carta. I, l’últim dia  vàrem cantar la cançó “A Betlem me’n vull anar” per la resta dels nens i nenes de l’escola al gimnàs. I, després vam celebrar un esmorzar col·lectiu, amb el que ens havia portat el Tió.

 

                                                                             clica i veuràs

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>