5è Halloween 22-23

Les nenes i els nens de la classe del fons marí vam celebrar  Halloween a l’escola.

La setmana va començar amb la nostra porta decorada de forma molt terrorífica. Dijous vam participar en el túnel del terror-scaperoom que les companyes i companys de 6è ens van preparar.

Al llarg de la setmana vam fer una reinvenció del conte “un sopar de por” al taller d’escriptura creativa. Per parelles o grups de tres vam inventar i descriure  monstres nous i vam elaborar menús fastigosos tal i com passa al conte. Divendres vam interpretar “Un dinar de por” tenint com a públic a l’alumnat de 1r, 2n i 3r.

Aquesta celebració va acabar amb una festa on tots i totes, disfressats, vam ballar i cantar una cançó que haviem preparat des de l’àmbit d’anglès. El mateix dia vam elaborar un esmorzar terrorífic  que ens vam menjar abans del pati: rat penats deliciosos, “carbarines”, ulls terrorífics i sandwich-mòmies.

Aqui us deixem un recull de fotos d’aquesta setmana monstruosa…..

5è Halloween 22-23