Sortida CosmoCaixa Cicle Inicial

La classe de les superheroïnes i els superherois i la classe de les detectius i els detectius, hem fet una sortida al CosmoCaixa a Barcelona. Per unes hores ens hem convertit en uns veritables científics i científiques i ens ha encantat!!!

Les nenes i nens de Primer, com a bons i bones detectius que som, hem fet un parell d’activitats molt interessants:

-“Mira com mengen els animals”, una visita guiada per l’excitant bosc inundat.

-“Aula-taller: estratègies dels éssers vius”, una activitat que ens ha ensenyat a diferenciar entre éssers vius i éssers inerts i què vol dir ecosistema. Ens ha agradat molt!!!!

Les nenes i els nens de Segon, també hem fet  dues activitats súper excitants:

-Igual que a Primer, ens han endinsat pel bosc inundat en un passeig ple de misteris i descoberta sobre animals molt originals en l’activitat “Mira com mengen els animals”.

-“El triceratops: descobrint històries de dinosaures”. Aquesta activitat ens ha portat a la prehistòria i hem pogut descobrir moltes coses sobre aquests animals que es van extingir, o no?

Aquí us deixem una petita mostra d’aquesta jornada especial que hem viscut avui.

El món dels animals 1r

Sortida Cosmocaixa 2n

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>