4t Sala Buigas (visita i treball a l’aula)

Un dels tres artistes catalans que els alumnes de 4t han triat per treballar a Art ha estat el Cerdanyolenc Cayetano d’Arquer Buigas. Avui hem pogut gaudir de la vista a la seva Galeria d’Art, la Sala Buigas, a l’Avinguda Catalunya de Cerdanyola a on el fill del pintor, en Lucas d’Arquer ens ha explicat sobre la vida i obra del seu pare i la seva família. Una vista molt recomanable, la Sala és oberta a tothom! Us animen a entrar i gaudir de l’art!

Aquí trobareu les fotos de la visita.

A la classe, hem fet un treball amb carbonet, una tècnica que sovint utilitzava l’artista. A partir de la meitat d’un dels quadres del pintor, els alumnes han continuat el quadre, han inventat el context, paisatge…

Clica la imatge per veure els treballs dels alumnes.