Qui som?

Us convidem a fer una visita virtual per la nostra escola, per a què conegueu com treballem i les activitats que hi fem al llarg del curs.

Som una escola de dos línies des de P3  a 3r d’Educació Primària i de tres línies des de 5è fins a 6è d’Educació Primària. Estem distribuïts en tres edificis; en un trobem les aules de primària, el menjador escolar, l’aula d’idiomes, l’aula d’informàtica, l’aula del servei d’acollida, l’aula de música, la sala de professors/es i els despatxos de secretaria, direcció i cap d’estudis. A l’altre estan les aules del parvulari, l’aula de psicomotricitat i l’aula de la mestra d’Educació especial. I el tercer és el gimnàs de l’escola.

A l’escola hi convivim diàriament uns 500 alumnes, 36 mestres, les monitores del servei d’acollida, menjador i transport escolar, una administrativa i 4 auxiliars dels servei de neteja. Comptem a més amb l’assessorament d’un psicopedagog de l’EAP.

L’ensenyament curricular està estructurat en les següents àrees: llengües catalana, castellana i anglesa, matemàtiques, ciències socials i naturals, expressió artística i educació física.  A més dins del nostre projecte d’escola des d’Educació Infantil es fan classes d’informàtica, psicomotricitat i música.

Sabem, però, que som un element important en la formació dels nens i nenes que en un futur proper seran membres actius de la nostra societat i, en aquest sentit, volem potenciar una educació integral de l’alumne que vagi més enllà dels ensenyaments curriculars. En aquesta línea intentem crear en les nens la capacitat crítica que els ajudi a treballar per un món millor, hàbits de solidaritat i de respecte pels altres i per l’entorn.

L’escola obre les seves portes a tota la comunitat educativa els dies con Nadal, Carnestoltes, Sant Jordi i el Festival de fi de curs.

Com a centre escolar que desenvolupa la sisena hora disposem del següent horari:

• E. Infantil: de 9:00h a 12:00h i de 15:00h a 17:00h, els alumnes amb germans grans a primària poden gaudir del servei d’acollida de 12:00h a 13:00h. S’entra i se surt per la porta de l’edifici d’educació infantil.
  • E. Primària: de 9:00h a 13:00h i de 15:00h a 17:00h. S’entra i se surt per la porta annexa a l’edifici de Primària.

El dia d’entrevistes amb els pares és el dimarts de 13:00h a 14:00h a Educació Primària i de 12:00h a 13:00h a Educació Infantil.

L’escola compta amb un xandall per fer Educació Física que l’AMPA té a la venda.

L’AMPA organitza diverses activitats extraescolars i serveis que van cambiant els diferents cursos. Actualment són:

• Acollida matinal de dilluns a divendres de 8:00h a 9:00h

1. Silvia G.

Es veritat, però algú sap quan hi ficaràn les fotos? Jo crec que així el Bloc tindria més TRETS D’ IDENTITAT(i seria més visitada).