Taller “Programació i Robótica, unint generacions”

Aquest curs un dels objectius del projecte d’Impuls de les TAC a l’escola és introduir el concepte de programació, així com aprendre més coses dels robots i l’ús de les tablets en educació.

Per això el passat dimarts 25 d’octubre, dins les activitats de la Setmana europea de la programació CODEWEEK, els alumnes de tercer van poder realitzar un taller al voltant de la programació i la robótica. La Miriam d’EDUIN ens va explicar moltes coses dels robots, de la importància de la programació, vam poder jugar amb unes tablets al joc Lightbot i vam veure en funcionament i aprendre les parts d’un robot de veritat.

Volem agrair l’assistència a les famílies que van poder estar amb nosaltres aprenent coses noves i disfrutant del moment, gràcies!
I ara unes fotos del taller!

Taller "Programació i Robótica, unint generacions" by Slidely Slideshow