SVBe amb els/les alumnes de 6è

La setmana passada els alumnes de 6è de primària, van realitzar un petit taller de Suport Vital Bàsic educatiu (SVBe), l’objectiu principal de l’activitat és que l’alumnat aprengui coneixements bàsics gradualment (teòrics i pràctics), adaptats a cada edat, relacionats amb què és, què cal fer i com podem actuar davant d’una situació d’emergència vital. Han après els 6 passos bàsics de com actuar: 1.APROXIMACIÓ SEGURA. 2.COMPROVAR RESPOSTA. 3.CRIDAR AJUDA!. 4.OBRIR LA VIA AÈRIA (maniobra front-mentó). 5.COMPROVAR SI RESPIRA. 6.TRUCAR AL 112.

Seria molt recomanable que els vostres fills/es poguessin compartir amb vosaltres els seus aprenentatges i, doncs, fer-vos partícips d’aquesta innovadora experiència.

Cliqueu en la següent imatge per veure totes les fotos.