Sortida Castell

El passat 23 de gener l’alumnat de 6è van visitar el castell de Calafell. Van realitzar una visita guiada per les diferents parts del castell, acompanyats per dos experts en el tema. Van visitar la capella del castell, la torre, la muralla i diferents zones de la part superior descoberta. Durant el recorregut els hi van explicar diferents informacions i anècdotes des de la història, tot narrant diferents fets del passat, les persones que acostumaven a ocupar el castell, els estils de vida i costums quotidians, els usos que donaven a les diferents zones del monument i les seves finalitats. L’alumnat es va mostrar molt actiu i participatiu i, fins i tot, van poder posar-se en la pell dels habitants del castell d’aquella època (prova de vestimenta, manipulació d’armes de defensa, etc.).