Sortida a la platja de Cicle Superior

Per fi!! Després de dos dijous seguits sense poder anar amb cicle superior a la platja per culpa de les inclemències climatològiques, ahir va fer un dia esplèndid i radiant, on els alumnes i mestres vam gaudir del projecte de la platja que des de l’Àrea d’Educació Física portem a terme. Un projecte en el qual consisteix en passar el matí a la platja jugant a jocs cooperatius, tradicionals, populars, diferents jocs que normalment fem a l’escola però aprofitant l’entorn natural que ens ofereix el nostre municipi, com és la meravellosa platja de Segur de Calafell.

Ens ho hem passat genial!!