RACÓ TEMÀTIC “EL PETIT PRINCEP” A LA BE

Lectors i lectores ja tenim el nou i últim racó de la biblioteca escolar d’aquest curs escolar! Aquest donem protagonisme a un clàssic molt especial, El petit princep d’Antoine Saint-Exupery perquè a l’abril va fer 75 anys que es va publicar i perquè és una lectura  plena de màgia, aventures, amistat, superació, valors…per a grans i petits.

PARTICIPEU AL JOC! Aquest cop també hi podeu participar al joc proposat deixant volar la vostra imaginació. Es tracta d’imaginar que pot ser aquest dibuix presentat, comprovar la creativitat dels nens i nenes per a demostrar que això no és simplement un barret com dirien els adults. Trobareu les instruccions al racó!

Ah! Moltes gràcies a la Jeni, una mare super artista que ens ha construit el planeta del Petit Princep. Ha quedat espectacular!