Pep Molist a la biblioteca de la nostra escola.

Durant el curs escolar 2018-19, l’alumnat de 1r de primària ha estat assolint habilitats i fluïdesa lectores mitjançant diversos contes. Cal destacar, el conte titulat “L’Ot i el falciot”.

Tot l’alumnat de primer ha gaudit molt amb la lectura d’aquest conte, els ha agradat molt. Ens agradaria destacar que el conte “L’Ot i el falciot” és de l’autor Pep Molist i esta il·lustrat per Mariam Ben-Arab.

Ahir l’alumnat de primer va tenir una gran sorpresa, l’autor del conte L’Ot i el falciot”, Pep Molist ens va visitar.

Durant la seva visita, ens va explicar que és bibliotecari i que l’afició per escriure va néixer pel seu interès pels llibres i per la lectura. L’alumnat de 1r va tenir l’oportunitat de fer-li moltes preguntes sobre la seva experiència com a escriptor i com a crític. Ens va parlar sobre els seus inicis, sobre les estratègies que utilitza per a imaginar un argument i, fins i tot, ens va ensenyar les seves ulleres especials per descobrir tot allò que el pot ajudar a construir una bona historia.

També ens va explicar uns altres contes molt bonics. Fins i tot un conte realitzat a Canada.

Pep Molist ha aconseguit motivar molt l’alumnat de 1r, per descobrir histories noves mitjançant la lectura i fomentar així el plaer per la lectura.

Moltes gràcies Pep Molist.