Parkour a Cicle Superior

El passat mes de desembre, els alumnes de cicle superior van estar iniciant-se al PARKOUR a Educació Física, i us preguntareu, què és el parkour?

El parkour és una activitat física centrada en la capacitat motriu de l’individu, desenvolupada a partir del mètode natural. Els practicants són denominats traceurs si són homes, o traceuses si són dones i tenen com a objectiu traslladar-se d’un punt a un altre en un entorn de la manera més útil i eficient possible, adaptant-se a les exigències del mateix amb la sola ajuda del seu cos. Una disciplina no competitiva en que el primer és la seguretat de cada practicant. Hem d’explorar totes les possibilitats de moviment segons les nostres pròpies capacitats sense posar en risc la nostra salut i ajudant als altres a superar els seus límits.

Aquí us deixo un petit vídeo del que han practicat els alumnes.