HEM TROBAT EL TIÓ! CICLE INICIAL

Fa uns dies vam rebre una carta molt especial. Ens havia escrit el tió! En ella ens deia que s’havia perdut a la muntanya i que no sabia sortir. Ens demanava ajuda per trobar-lo.

Així doncs, sense pensar-ho gens, vam sortir tots els nens i nenes de 1er i 2n a buscar el tió a la muntanya que hi ha a prop de l’escola. Després d’una estona buscant i cridant el seu nom, el tió ens va respondre i el vam poder trobar.

El vam portar a l’escola, ara es troba al passadís de la nostra escola i l’alimentem cada dia amb il·lusió perquè l’últim dia de l’escola ens regali moltes coses.

Us deixem un enllaç amb les fotos d’aquell dia.