Consignes Carnaval

Benvolgudes famílies,

Us fem tramesa de les consignes que Sa Majestat Carnestoltes ens ha indicat per complir la setmana propera:

DILLUNS del llit t’aixecaràs i un pijama calenteta l’escola portaràs, del contrari un bon cop d’escombra et donaran !!!

DIMARTS no seràs presumida o presumit i vindràs amb perruca o pentinat divertit, si no feu cas, algun copet t’emportaràs !!!

DIMECRES tot el dia les ungles ben engalanades haureu de portar, del contrari, un copet al culet haureu d’aguantar!!!

El Rei Carnestoltes l’última ordre ens donarà, el DIJOUS la roba del pare o la mare portaràs i ben maco i maca que vindràs!!!! Si no fas cas,…. tres cops d’escombra t’emportaràs!!!!

Escola Mossèn Jacint Verdaguer