Concurs “la Veu del Mossèn Cinto 2ª Edició”

Tornem a engegar aquest concurs on els alumnes de l’escola mostren les seves habilitats com a cantants sols o en parella. Si voleu participar ho heu de comunicar als vostres mestres que us donaran el full d’autorització corresponent. Molta sort i demostreu-nos que bé que canteu!!! Us deixo a continuació la normativa del concurs.

1. Les cançons no poden ser ofensives, racistes, masclistes o agressives.
  2. Poden estar en qualsevol idioma.
  3. No es pot cantar en grup, ha de ser individualment o en duet.
  4. Pots inspirar-te en tu mateix, inventar-te una cançó o cantar una ja existent.
  5. Les cançons no poden ser llargues, en tot cas, es pot cantar un tros de la cançó.
  6. Els participants poden tenir de 3 a 12 anys. Qui vulgui participar s’ha d’adreçar als mestres tutors/res les quals ho comunicaran als organitzadors del concurs.
  7. En funció del nombre de participants es faran categories segons l’edat.
  8. El/La guanyador/a es sabrà el 23 d’abril.
  9. L’últim dia per participar serà l’1 de març.
  10. Les gravacions es faran a l’escola, a l’hora d’esbarjo, i es publicaran a la web del centre, on s’habilitarà un espai per fer les votacions.
  11. Hi haurà diferents premis pel guanyador/a del concurs i pels finalistes.

Organitzadors/es: alumnes de 6è de Cintet Ràdio