Carta a l’escola

Hem acabat un nou curs i fa poc hem dit adéu a alumnes que han compartit amb nosaltres 11 anys de la seva jove vida. En aquest temps les hem vist crèixer com a persones, des dels seus primers plors quan van començar P3 fins les seves colònies de 6è . Volem pensar que les hem guiat i ensenyat el millor que hem pogut. I de part de tot el claustre, els que som i els que van ser, i de tota la gent que treballa a l’escola els desitgem la millor de les sorts en tot el que es proposin en la seva vida. Gràcies per tot el que ens heu donat. I fins sempre.

Us deixo a continuació una carta que avui ens ha fet arribar una d’aquestes personetes que no oblidarem mai.

CARTA A L’ESCOLA

1. Bàrbara

Hola Maria! Ens ha encantat rebre aquesta carta! Moltes gràcies per les teves paraules, no ens l’esperàvem i ha estat un bon regal de final de curs!! Et trobarem i us trobarem a faltar a tots!!! Veniu a visitar-nos! L’escola segueix sent la vostra escola!
    Una abraçada i un petó gegant!!!

1. Maria Vidal Padrón

Moltes gràcies, si que aniré a visitar-vos, algunes vegades tindré que recollir a la Núria, encara que igualment us trobaré a faltar.
      Un petó

2. Tania

Uauuuu Maria, quina carta més xula i quina bona nena ets, intentant recordar a tothom… jijiji… Els i les alumnes també ens ensenyeu molt als mestres, i alguns com tu o la Núria ens toqueu el cor d’una manera especial. Recordes que ens vam trobar a Londres? Segueix així i molta sort a la nova etapa, jo també començe una! Una abraçada.

1. Maria Vidal Padrón

Hola Tania, espero que ens trobem en algun altre lloc. Et desitjo que et vagi molt bé a l’altre escola.
      Una abraçada ben forta!!!!