PRIMERS DIES A P5!

Desprès de l’estiu,arriba setembre i toca tornar a l’escola. Però aquest any, els nens i nenes que van acabar P4 han començat P5! Són ja els grans d’infantil!  Aquí us deixem un vídeo on podeu veure’ls durant aquests primers dies: jugant molt, creant, destruint, divertint-se, fent nous amics, carregats d’energia i il·lusions… i també, adonar-vos de quant han crescut!

nou curs#grans reptes#moltes il·lusions#milers d’aventures#força aprenentatges#amistats#un fum d’emocions#humor#paciència#motivació#mestres#alumnat#famílies