LA MÀGIA DELS COLORS P5B

Al llarg de varies sessions hem pogut descobrir i aprendre quins són els colors primaris i com fer els secundaris. Ha estat una gran experiència molt significativa, basada en l’experimentació i el joc i on hem pogut treballar a més,cooperativament. Gràcies al Sergio (alumne en pràctiques) per haver organitzat aquest centre d’interès.

Han passat uns setmanes i es pot comprovar què a les sessions d’expe-art l’alumnat posa a la pràctica els coneixements del treball dels colors. Abans en l’activitat lliure de pintura, només pintaven en color vermell, groc o blau (els únics colors oferts) i ara, a les seves creacions també apareixen els colors secundaris; lila, taronja i verd. I si alguns infants no ho recorden bé, saben agafar les ampolles diccionari dels colors, resultat d’experimentar la barreja dels colors primaris.

Aquí teniu un tastet de fotos resum.