BIBLIOTECA P5 – CINC MINUTS DE TRANQUIL-LITAT

Aquesta setmana els alumnes de P5 descobreixen l’album il-lustrat Cinc minuts de tranquil.litat de Jill Murphy. Traducció de Miquel Desclot.

La senyora Gros només vol uns minuts de pau i tranquil-litat dins de la seva banyera d’aigua calenta, escumosa i plena de bombolles. Però ho tindrà difícil perquè té tres fills que la persegueixen per llegir-li un conte, per tocar-li una cançó amb la flauta, es mengen el seu berenar…
Una història tan real com la vida mateixa explicada amb naturalisme,humor i afecte.

El conte també ha servit per descobrir les idees dels nens sobre el periòdic. Coses com: serveix per llegir, ho utilitzen les persones grans, expliquen noticies com les de la televisió, surten lletres de colors i fotografies, fa olor… Continuarem descobrint el diari en pròximes sessions.

Fins el pròxim dia nens i nenes! Biblo:)