Novetat: Menú escolar

A petició d’algunes famílies i mestres de l’escola ja podeu consultar el menú escolar de cada mes a la banda dreta del blog. Teniu en compte que alguns mesos pot haver modificacions.

Continueu fent-nos suggeriments per entre tots i totes millorar aquest blog que al fi i al cap és de tota la nostra comunitat educativa.

1. mestres de P-5

A les mestres de P-5 ens sembla una bona idea la recent publicació del menú escolar, ja que així tota la comunitat educativa ho pot consultar de forma ràpida, es pot fer des de qualsevol lloc i és més econòmic.