MOTXILLES VIATGERES A INFANTIL!

L’alumnat d’infantil (P3, P4 i P5) ha començat una nova activitat: la motxilla viatgera. L’objectiu principal és fer de la lectura una activitat compartida entre nens, nenes, pares, mares, avis, àvies, germans, germanes… per tal que el nucli familiar llegeixi, parli, comenti i somiï.
Esperem que amb aquesta iniciativa anem consolidant l’hàbit lector del nostre alumnat des de ben aviat.

La motxilla viatjarà a casa d’un nen o una nena cada dijous i també cada dilluns quan aquesta sigui retornada. El contingut de cadascuna de les maletes és: una revista, un llibre de coneixements, un àlbum il·lustrat, una llibreta que recollirà les vivències de lectura dels infants amb les seves famílies i un full de presentació i funcionament d’aquesta activitat. Serà molt important tenir cura de tots els materials per treballar aquest hàbit i a més, tothom pugui gaudir del material en bon estat.

GAUDIU DE LA LECTURA, LECTORS I LECTORES D’INFANTIL!

dav