IV EDICIÓ RACÓ DELS CONTES

Ja tenim aquí una nova edició del nostre Racó dels contes, contes que elaboren els diferents cicles de l’escola amb diferents metodologies amb motiu de la propera festivitat de Sant Jordi.
El tema d’aquesta edició són els animals salvatges!!!
Com sempre comencen els petits de l’escola i aviat continuaran la resta. Aquí anireu trobant totes les continuacions i el resultat final. Esperem us agradin molt!!!

CONTES ACABATS!! LA DIADA DE SANT JORDI ELS PODREU VEURE!!! HAN QUEDAT MOLT XULOS!!!

1. Hala Had Dad

Hola, jo sóc la Hala Had, una nena de 6è. Aquest any estic participant al club de lectura, ja que, m’ agrada molt llegir.
    Aquest conte és molt bonic perquè, és molt divertit i jo crec que han treballat molt la història i els dibuixos estan molt ben fets. Felicitats a tots i totes .

2. Yassir

Hola, som el Yassir i el Lluis i som del club de lectura i aquesta història ha sigut molt interesant per als nens i nenes de l´escola . I la tècnica dels dibuixos ha sigut molt bona . Se a en tingut tot perfectament. per nosaltres a sigut excel·lent.