Dies de retorn dels llibres del projecte de reutilització!!

Us recordo que avui dilluns 18 de juny de 15:00 a 17:00h els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è de primària han de lliurar els llibres del projecte de reutilització dins d’una bossa amb el nom i cognoms de l’alumne anotant si manca algun llibre. L’entrega s’ha de fer a l’oficina de l’AMPA.

També es podran entregar el proper dijous dia 21 de juny de 9:00 a 13:00h.

No es recolliran llibres fora d’aquest termini i  a les famílies que no els entreguin i s’hagin adherit al projecte de reutilització de llibres pel curs 2012-2013 els quedarà anul·lada l’adhesió i hauran de comprar tot els llibres.