Dansaescola a 2n!

Aquest any els nens i les nenes de segon estrenen un projecte nou, el primer Dansaescola del Baix Penedès, organitzat per diversos mestres de música de diferents pobles de la comarca.

Tots els nens i les nenes de segon que estem adscrits a aquest projecte estem aprenent unes danses molt xules amb els nostres mestres de música. L’11 de juny ens trobarem tots al Vendrell per poder ballar plegats aquestes danses i conèixer altres companys  i companyes de la comarca. Serem entre 400 i 500 nens i nenes!!!

Més endavant us seguirem informant. De moment us podem avançar que farem tres danses. Una de moderna, una altra amb música clàssica i l’última és una dansa tradicional catalana i, per acabar la jornada, una escola de dansa del Vendrell ens vindrà a fer una petita classe amb música més comercial.

Fins aviat!