15 DE MAIG: DIA DE CELEBRACIÓ

Hola famílies,

Aprofitant que el 15 de maig era el Dia Internacional de les Famílies i el 17 de maig el Dia Internacional contra la LGBTI-fòbia, el passat dijous vam tenir un dia de celebració a tota l’escola.

Mitjançant un conte vam treballar la diversitat de famílies que hi ha entre l’alumnat del nostre centre i en el món en general. Totes i cadascuna d’elles és única i especial, tant si són pocs o molts membres i siguin com siguin aquests.

Al matí vam fer uns murals amb els dibuixos de les famílies de totes les nenes i nens i a la tarda ho vam celebrar tots plegats a la pista, cantant i ballant la cançó “El rap familiar” del Pot Petit.

Va estar una bona ocasió per treballar el respecte a la diversitat i fomentar el valor de la família.

Cliqueu a la imatge per veure el vídeo de la festa i les fotos dels murals.

Esperem que ho gaudiu!!!

Una abraçada de totes les persones que formem la gran família de l’escola Mossèn Jacint Verdaguer!!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut