Millores del blog, adentra’t

Durant els darrers mesos hem anat fent canvis al blog de la biblioteca escolar. Volem que sigui més atractiu per a tots per això estem realitzant una sèrie de canvis, a continuació indicarem les principals novetats.

• Publicarem cada trimestre les principals novetats literàries que arribin a la nostra biblioteca escolar, així podreu estar al dia i gaudir de nous llibres.
  • Els alumnes/as podran recomanar llibres mitjançant la publicació d’articles en aquest blog.
  • Informarem de totes les activitats relacionades amb la lectura que fem a l’escola.
  • Farem difusió de les activitats més interessants que duen a terme a altres biblioteques locals de Segur de Calafell.

Esperem que aquestes novetats siguin del vostre interès! Ja sabeu que el blog és un espai interactiu, per aquest motiu volem conèixer la vostra opinió, podeu deixar un missatge als comentaris!

Salutacions