El dia 13 de novembre, els nens i nenes de 5è i 6è de primària vam visitar el Delta del Llobregat per conèixer la seva fauna i flora de primera mà.
Vam començar l’activitat a l’observatori d’aus, on, amb l’ajuda dels prismàtics, vam poder observar moltes espècies diferents: l’ànec de coll verd (mascle i femella), el cabusset, la fotja, diverses oques i altres aus. Ens va sorprendre descobrir curiositats sobre aquests animals, per exemple, que l’ànec de coll verd pot submergir-se més de 3 minuts per pescar el seu aliment. També vam tenir la sort de veure tortugues i altres animalons del delta.
Després d’observar les aus, vam conèixer la flora del delta, especialment els arbres dels ecosistemes de ribera, com el pollancre, i altres plantes característiques del territori.
Va ser una sortida molt emocionant, que ens va permetre apreciar i comprendre la natura del delta i observar en primera persona les aus i plantes del nostre entorn.


