La setmana de la fruita

Novembre de 2012

Benvolgudes famílies;

Un altre curs, la nostra escola, participa en el Pla de consum de fruita a les escoles. El pla consisteix en distribuir gratuïtament fruita fresca a TOTS els/les alumnes de l’escola. L’objectiu d’aquest programa és repartir una peça de fruita durant tres dies de la setmana, un cop al mes, per a que es consumeixi durant l’esmorzar.

Us recordem que si algú creu que no serà suficient amb la peça de fruita per esmorzar es podrà portar alguna cosa de casa, tot i que es prioritzarà menjar primer la fruita.

Si voleu mes informació del programa podeu consultar el web: www.gencat.cat i podeu descarregar-vos gratis el joc més divertit del curs, disponible per a ordinador i mòbil.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *