P5 Visita el Molí d’oli Mallafré

Els alumnes de la classe de P5 “Arc de Sant Martí” de l’Escola Cavaller Arnau volem donem les gràcies al Molí d’oli MALLAFRÉ per la seva dedicació en explicar-nos tot el procés d’elaboració de l’oli a les seves instal·lacions, des que el pagès entra els sacs d’olives fins que surt l’ampolla d’oli etiquetada a punt de consumir.

Un cop més, moltes gràcies!!

(Aquesta activitat ha tingut lloc dins la unitat didàctica de l’Olivera).

Us deixem unes fotografies de la visita.

LA CLASSE DE P5: L’ARC DE SANT MARTÍ DE L’ESCOLA CAVALLER ARNAU DONEM LES GRÀCIES AL MOLÍ D’OLI MALLAFRÉ PER LA SEVA DEDICACIÓ EN EXPLICAR-NOS TOT EL PROCÉS D’ELABORACIÓ DE L’OLI A LES SEVES INSTAL·LACIONS, DES QUE EL PAGÈS ENTRA ELS SACS D’OLIVES FINS QUE SURT L’AMPOLLA D’OLI ETIQUETADA.