Els gegants a P5.

Arrel de la unitat que fem sobre els gegants, hem fet una cercavila per l’escola. Hi ha hagut gegants, gegantes, el bou, el cavall dels Nebot i fins hi tot diables. Ha estat un moment màgic. Com hem gaudit !!!

També hem convidat els gegants Gaudí i Galderic a l’escola. Uns membres de la colla gegantera els han acompanyat. Hem acabat la trobada ballant plegats.

Ha estat una tarda molt festiva !!!

Després de la ballada de gegants, tots els infants han volgut compartir més estona amb els estimats Gaudí i Galderic i hem demanat si es podrien quedar uns dies amb nosaltres. La resposta ha estat que sí i tots els xiquets i xiquetes s’han posat molt contents!

També els hem anat a fer un retrat i han fet uns dibuixos fantàstics!