Encarrilem la Sauleda!

La setmana passada els i les alumnes de 6è vam tenir la sort de poder gaudir d’una trobada amb en Jaume de la Fundació Palafrugell Gent Gran. En Jaume ens va explicar la seva vida, la seva professió i sobretot ens va contegiar la seva felicitat.
Va ser una trobada molt enriquidora, on els nens, les nenes, els/les mestres, en Jaume i les acompanyants d’en Jaume vam gaudir molt.

Gràcies Jaume!

Els nens i nenes de 6è hem iniciat el projecte “Encarrilem la Sauleda”, projecte que ha sorgit d’una formació dels tutors d’aquests dos grups.
És un projecte d’aprenentatge-servei, en un context proper a l’alumne (el barri de l’escola),on hi haurà un producte final molt engrescador!

No us el perdeu!!!