Entrevista a l’alcalde

Els alumnes de tercer vam visitar l’Ajuntament de Palafrugell i vam fer una entrevista a l’alcalde en funcions, Josep Piferrer Puig.  Vam parlar una mica de tot, del reciclatge, de quina és la feina d’un alcalde i fins i tot, de si té compte… Llegeix més»

Continuem passant-ho pipa al Mas Suro!

Tallers a la granja, palla pels xais i pels cavalls, fulles d’alzina per les cabres,… Un bon caldo per sopar… i per acabar el dia la Fada Blava ens demana ajuda! Trobarem 7 estrelles perdudes per recuperar la seva vareta màgica.

JA SOM AL MAS SURO!!!!!

Hem fet un camí molt llarg. A les habitacions hi ha moltes lliteres. Hem menjat arròs i peix, amb poma de postres. Tenim una font gran, pilotes, dues porteries, veiem avions, hi ha flors i molta herba…

Flors i violes. Escola i Fundació Palafrugell Gent Gran.

Benvolgudes famílies,
Aquest mes hem iniciat el tema col.lectiu anual dins dels projecte de consciència social. Enguany unim la participació en la vida social del poble i establir lligams intergeneracionals entre alumnes i residents de la Fundació Palafrugell Gent Gran.
En aquest projecte la mainada de l’escola… Llegeix més»