Robòtica a superior amb els mBot

Un dels factors més importants per a l’aprenentatge, sinó el que més, és la motivació dels alumnes. La robòtica educativa pretén ensenyar a programar pas a pas, amb elements de dificultat creixent perquè els alumnes se sentin còmodes i de seguida comencin a veure els progressos del seu aprenentatge. Aquest progrés immediat alimenta la motivació de l’alumne.

La programació permet que els dispositius, invents o robots, facin el que desitgem. mBot és un robot fàcilment programable. És ideal per a alumnes que mai han programat, per a un primer contacte amb la robòtica.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *